مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 09:052020-01-29فرهنگي

برگزاری نخستین جشنواره عکس و فیلم «دست های توانا» در گیلان


مدیرکل بهزیستی گیلان از برگزاری جشنواره استانی عکس و فیلم موبایلی «دست های توانا» خبر داد و گفت: فراخوان این جشنواره همزمان با دهه فجر منتشر می شود.

- برگزاری نخستین جشنواره عکس و فیلم دست های توانا در گیلان ایسنا/گیلان مدیرکل بهزیستی گیلان از برگزاری جشنواره استانی عکس و فیلم موبایلی دست های توانا خبر داد و گفت: فراخوان این جشنواره همزمان با دهه فجر منتشر می شود.

حسین نحوی نژاد در گفت وگو با ایسنا، از برگزاری جشنواره استانی عکس و فیلم موبایلی خبر داد و اظهار کرد: نخستین جشنواره عکس و فیلم 100 ثانیه ای دست های توانا با محوریت مشکلات، موانع و توانمندی های معلولان از سوی روابط عمومی اداره کل بهزیستی گیلان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه عموم مردم و توانخواهان سراسر استان می توانند با ارسال اثر تولید شده با گوشی تلفن همراه در این جشنواره شرکت کنند، افزود: فرهنگ اصیل ایرانی – اسلامی در جامعه معلولان، آسیب های اجتماعی ناشی از بیکاری، طلاق و اعتیاد، کودکان کار و خیابان، مناسب سازی معابر عمومی و تردد در خیابان ها، مشکلات ناشی از معلولیت ها(بینایی، شنوایی، جسمی – حرکتی و اعصاب و روان) و سالمندی، فرهنگ سازی در حمایت از معلولان و توانخواهان و مشکلات اجتماعی، اقتصادی، ورزشی، هنری و آموزشی مرتبط با معلولان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین جشنواره عکس و فیلم «دست های توانا» در گیلان

برگزاری نخستین جشنواره عکس و فیلم «دست های توانا» در گیلان